środa, 17 grudnia 2014

Jak tkałam pasje i rymy?

Moje kolejne spotkanie z tkactwem. Moje chodnikowe wariacje. Mój wytkany adwentowy czas.  


Dwa chodniki zdjęte z krosien, jeszcze  połączone osnową, za chwilę je przetnę i powiążę frędzle. Mój pierwszy chodnik jest tradycyjnym pasiakiem, drugi przetykałam długo i mozolnie, jest barwny i radosny.
Już wiem, że w wątku może być wiele inwencji autora. Każdy tka swoimi kolorami i podąża z czółenkiem swoją ścieżką.
 
Czy będę dalej malować nicią i skrawkami materiałów? 
Nasza mistrzyni - Sabinka Knoch ma wiele planów, przyznam,  bardzo ambitnych, ale dywany dwuosnowowe, albo suwalskie sejpaki są dla mnie narazie odległą bajką. 
ps
Oldze dziękuję za upamiętnienie wytkanych chwil :) 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Free Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Website templateswww.seodesign.usFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver