czwartek, 4 grudnia 2014

Jak widzę niefrasobliwość?

Do Anioła niefrasobliwości

co za osobliwość w niefrasobliwości -
pukasz do zaryglowanej wolności

igrasz z człekiem i uczuciami
zerkasz - jak jest między nami

gubisz swoje pióro czasem
usypiasz pod miedzą za lasem

tańczysz, choć skocznie nie grają
biegasz, gdy inni to w nosie mają

leżysz, bo na to masz ochotę
wychodzisz, zakładasz kapotę

jak chcesz siadasz na drzewie

idziesz po drabinie, jesteś w niebie

na księżyc chcesz wejść beztosko
wołam na pomoc: Matko Bosko!

... i o miłości mówisz niewiele
ty mój niefrasobliwy aniele
                                    awalicja


Niefrasobliwe anioły (na zdjęciach) to aplikacje na lnianych torbach. Uszyłam ich już wiele, są niepowtarzalne. Wymyślanie przeróżnych anielskich wizerunków jest bardzo kreatywnym zajęciem. Szycie zajmuje wiele czasu, ale przynosi mi wiele radości. 
- Niebywałe te garderoby Twoich aniołów - pochwaliła ciocia, krawcowa po fachu.
Ciociu, bo moje krawiectwo jest niefrasobliwe - odpowiedziałam.


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Free Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Website templateswww.seodesign.usFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver