poniedziałek, 19 grudnia 2011

Co znaczy sielsko?

Moja przystań,
mój skrawek świata
moje marzenia...

Moje Przytulisko

Chciałam mieć furtkę skrzypiącą pod starą jabłonią.
Mam taką furtkę.


Pragnęłam mieć okna, przez które dobro patrzy.
Mam takie okna.


Marzyłam o progu niskim, który prawdę wita.
Mam taki próg.


Myślałam o zapiecku ze świerszczem w kominie.
Mam komin, bez świerszcza narazie.

Marzę o ...
 ...

Wszystkim czytelnikom suwalskich pogaduch
z okazji zbliżających się świąt
Bożego Narodzenia
życzę spełnienia marzeń.
                       awalicja

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Free Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Website templateswww.seodesign.usFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver