środa, 28 października 2015

Jak jest w rajskim ogrodzie?



Rajski Ogród znajduje się niedaleko Nidzicy. To inicjatywa Garncarskiej Wioski, która powstała we wsi Kamionka i sławną inicjatywą została. Wzorce sprawdzone należy brać pod uwagę jako inspiracje, a potencjał pomysłów podobnie zakręconych ludzi to istotnie ważna energia jaką możemy pozyskać. Tym właśnie tropem poszłam, a właściwie pojechałam i tak 2. lipca 2015 po rajskich ścieżkach w upalne popołudnie spacerowałam. Bożena (jak zwykle) biegała z aparatem,  Bogusia - jako florystka i terapeutka podziwiała roślinne i krajobrazowe aranżacje. A ja - tworzyłam w głowie wizję swego ogrodu - anielskiego. Co spodobało się w Rajskim Ogrodzie najbardziej? Horoskop! Jakim jesteś drzewem? Lipą? Brzozą? Jabłonią?
I chatka zielarki! W takim zakamarku herbatka byłaby magicznym napojem :)










ps Szkoda, że nie znalazłyśmy w Rajskim Ogrodzie ogrodnika, ani pszczelarza, zielarki też nie było. A miejsca bez ludzi? Ludzi z charyzmą? Ile znaczą? W Rajskim Ogrodzie pusto? Więc czym jest raj w Kamionce?
Foto. Bożena Kolter

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Free Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Website templateswww.seodesign.usFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver