wtorek, 8 marca 2011

Kobieta zmienną jest?

dlaczego nie

nie jestem bielą, co się bieli w bieli
tęczą też nie będę jak smuga anielską
ani krwawą czerwienią, ani głębią zieleni
nie chcę być nawet kroplą niebieską

nie byłam złotem, co w złocie się mieni
ani różowym, żóltym - maszkara nie lada
kolory, odcienie - kto chce może zmieniać
ja nie chcę, bo jestem jak gorzka czekolada
                                                       2006 r.
  
 

minęło zim i lat kilka w brązach
życie zmieniło czekolady smak 
odrzuciłam ciernie róż w pąsach
    teraz wiem - malachit, mój brat
                                         2011 r.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Free Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Website templateswww.seodesign.usFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver